Wedden dat je te veel betaalt voor je telecom?


Met meer dan 100 nummers in je bezit betaal je gegarandeerd teveel voor je telecom.

We denken dat je minstens 10% kunt besparen.
Laat het ons bewijzen met deze gratis scan.

Kunnen wij minder dan 10% besparen?
Dan kan je rustig achterover hangen met deze Sony WH1000 XM4 Noise Cancelling Headphone die je van ons krijgt.

Besparen we meer dan 10%? Dan gaan we aan tafel zitten.
Dat scheelt je al snel duizenden euro's per jaar.
En Lucky You: we nemen de Sony Headphone voor je mee.

Die uitdaging ga ik aan!
Image
Image
 

Dit komen we zo vaak tegen...

Het inkopen en beheren van je telecom kan een ware nachtmerrie zijn.

Vaak word je helemaal gek gebeld door telecom verkopers
Een paar keer per maand heb je weer zo’n irritant belbureau aan de lijn, die niets van jouw situatie af weet.

Je twijfelt misschien of je wel het allerbeste contract hebt afgesloten...
Net op het moment dat jij een contract afsluit, komt er een goedkoper contract en heb je alweer spijt. 

Contracten vergelijken is bijna niet te doen door belachelijk veel product mogelijkheden
Uren aanrommelen in Excel met draaitabellen is niet echt lekker werken, er zijn meer dan 3000 combinaties mogelijk van aanbieders en opties!
De afrondingsverschillen hebben we nog maar even laten zitten: het starttarief, KB-afronding in het buitenland, afronding van belminuten, wel of geen gedeelde bundels...

Image


Betaal je niet teveel?

Vaak wordt er veel meer data en minuten ingekocht dan nodig om schijnzekerheid te hebben. Hoeveel simkaarten heb jij actief die niet in gebruik zijn?

Of erger nog: krijg je niet te weinig?
Het laatste wat je wilt, is een enorme overschrijding van je telefoonbudget omdat je een inschattingsfoutje hebt gemaakt.

Wat verdient die tussenpersoon eigenlijk aan je advies?
Als jij wilt besparen, verdient je adviseur minder…
Hoe weet je dan zeker dat je het beste advies krijgt voor jouw situatie?

Ja, dit moet anders

Telecominkopen kan makkelijk en zonder gezeur 

Telecom inkoop moet 100% transparant zijn
Stel je voor dat je gewoon kunt vertrouwen op je telecom inkoper, dat je zeker weet dat je de beste deal hebt. En waar je met een gerust hart volledig achter kunt staan.

Hoe heerlijk is het om geen zorgen te hebben over je telecombeheer?
Dat je elke maand precies weet hoe je ervoor staat, wat er beter kan én alle rompslomp voor je wordt gedaan. Je houdt eindelijk weer energie over voor je echte werk!

 

"Als inkoper wil je een eerlijke vergelijking maken, om een goede beslissing te nemen. Het advies van je leverancier mag niet gekleurd zijn door de schimmige provisies en bonussen."


– Patrick Balleur, TLN Telecom

Image
 

Logisch dat het niet werkt

Telecom inkopen is een vak apart
Elke provider introduceert minimaal elk halfjaar een nieuw abonnement,
maar zij laten dat niet weten aan hun bestaande klanten.

Inkopen van telecom is een permanent proces
Niet iets wat je één keer in de 2 jaar doet met de contractonderhandelingen en daarmee hopen dat je alles afdekt.

Leveranciers en providers creëren bewust een rookgordijn voor je.
Ze hernoemen hun producten bewust zodat het niet meer te vergelijken is.
Alle providers hebben abonnementen die niet op de website staan.
Dat noemen ze “under the shelf” abonnementen… (abonnementen die ze liever niet verkopen)

Image

Als je niet weet wat er haalbaar is, kan je niet het onderste uit de kan halen
Er zit altijd korting op abonnementskosten, maar de mate van korting varieert en is afhankelijk van jouw inkoop skills en kennis. Veel kennis wordt bewust niet gedeeld met de eindklant.

Verkopers verdienen dikke provisie aan afgesloten contracten.
Dat is hun hele verdienmodel. Hun belangen staan haaks op die van jou:

  • Ze krijgen óf een bonus per simkaart óf een percentage van de omzet.
  • Ze worden naar rato beter beloond voor langdurige contracten.
  • Krimp wordt afgestraft.
Image

Dus hoe onafhankelijk is hun advies naar jou?

Ik wil een betrouwbare analyse
 

We bespaarden al succesvol voor:

Image
Image
Image
Image
Image
Image
 

Met TLN Telecom wordt alles anders. Beter. Goedkoper. Makkelijker.

Wij doen het radicaal anders.

Alle bonussen en provisie storten we terug naar jouw bedrijf

  • Wij verdienen gegarandeerd niets aan het afsluiten van je abonnement, vraag ons gerust naar de factuur van de commissiebetaling.

  • Als we beter beloond worden door het behalen van een target, storten we achteraf deze extra commissie terug (dit jaar al gelukt met T-Mobile en Vodafone).
Hier met die commissie

Wij weten precies hoe ver de providers kunnen gaan
Wij hebben marktkennis, geheime documenten en 20 jaar ervaring.

We doen geen aannames, maar rekenen met echte cijfers
We laden van 12 maanden alle gespreksdetails in, analyseren miljoenen records en vergelijken die met 3000+ abonnementsoorten. Daar komt een analyse uit waar je op kunt vertrouwen.

Ongekende service met vast contactpersoon
We zetten een digitale schutting neer waar je al je telecom vragen overheen kunt gooien. Wat je terug krijgt is heldere antwoorden en oplossingen. We hebben duidelijke afspraken over hoe snel wij op je probleem reageren..

Je telecom boekhouding is altijd op orde
Elke maand kijken we of je telecom boekhouding nog klopt en passen we je bundels aan om nog meer geld te besparen. Wij verzorgen de naam- en nummer-registratie en kostenallocatie.

Sim-management wordt weer leuk
Wij activeren simkaarten, wisselen ze en zeggen ze voor je op.
Onbekende nummers zoeken we op, ongebruikte nummers zeggen we op.
Eigenlijk hoef jij hier dus zelf niks aan te doen.

Image

Je krijgt elke maand een persoonlijk aanbevelingsrapport
Duidelijke portal met overzichten en grafiekjes waarin je ziet wat je uitgeeft.
En we voeren ook nog alle aanbevelingen door.

Vaste prijs per gebruiker per maand
Dat is lekker makkelijk rekenen.
Als TLN lid krijg je  30% extra korting op ons inkoop- en beheercontract

We blijven altijd besparen
Wij halen het geld terug bij de provider als er fouten worden gemaakt met kortingen.

 
Image

"Vorige week hebben we nog een credit geregeld voor onzde klant van €60.000,-
omdat de provider dubbele diensten factureerde!
"


– Myrthe Mooi, TLN Telecom

 

Onze besparings­analyse is helder en overzichtelijk en past op 1 A4.

 

We nemen we niet alleen de abonnementskosten mee, maar ook belkosten, bonussen en commissies zodat je daadwerkelijk weet wat je nettoprijs is.

Dit wil ik
Image

Wij weten zeker dat je nu teveel betaalt voor je telecom

Kunnen wij minder dan 10% besparen?
Dan kan je rustig achterover hangen met deze Sony WH1000 XM4 Noise Cancelling Headphone die je van ons krijgt.

Besparen we meer dan 10%? Dan gaan we aan tafel zitten.
Dat scheelt je al snel duizenden euro's per jaar.
En Lucky You: we nemen de Sony Headphone voor je mee.

Kom maar op!
Image

Maar zoeken dat graag even voor je uit.

Het leek ons wel leuk om er een uiteraard 100% transparante weddenschap van te maken. Zonder kleine lettertjes.

Dit zijn de spelregels:

  1. Je hebt minimaal 100 nummers in je beheer
  2. Vraag de gratis scan aan
  3. Stuur de huidige factuur van je provider naar ons op
  4. Wij vertellen je hoeveel je kunt besparen

We denken dat je minstens 10% teveel betaalt en je flink kunt besparen. Laat het ons bewijzen met deze gratis scan.

 
Image

“Omdat wij als vereniging zuinig met de contributie van onze leden willen omgaan, maar tegelijk ook maximaal bereikbaar moeten zijn, maken wij gebruik van de beste telefoniebroker van Nederland”

- Jan Boeve, TLN

 

 
Image

“Als ik aan TLN Telecom denk dan denk ik aan snelheid van handelen, de goede backoffice, en het kleine team wat vertrouwen geeft”

- Gerard van den Bos, BosDalen

 

Laat mij maar zien hoeveel ik kan besparen

Vul hier je gegevens in dan gaan we je snel helpen.